PLANIFICARE & MANAGEMENT

FLUXURIOPERATIONALE

MARKETING

START UP & EXIT

Obectivele unui parteneriat

01 Creșterea profitului

Este timpul pentru eficientizarea afacerii

  • venituri constante
  • control costuri
  • notorietate în timp

02 Acțiune

Atitudinea este tot ceea ce contează

  • evaluare
  • planificare/ obiective
  • implementare

03 Automatizare

Experiența își spune cuvântul pentru a fi eficace

  • flux optim
  • departamente interconectate
  • comunicare



04 Digitalizare

Dacă înainte nu existau intrumente acum sunt Indispensabile

  • soft utilizat 100%
  • marketing
  • conectivitate pacienți-medici
  • rapoarte manageriale

05 Dezvoltare

Când afacerea crește organic e nevoie de o upgradare

  • tehnologie modernă
  • departamente interne
  • clinici nou înființate
  • preluare clinici existente

06 Simplitate

Ușurința de înțelegere a fluxurilor pentru întregul personal implicat

  • manageri
  • medici
  • asistente medicale
  • recepții

Obectivele unui parteneriat

01 Creșterea profitului

Este timpul pentru eficientizarea afacerii

  • venituri constante
  • control costuri
  • notorietate în timp

02 Acțiune

Atitudinea este tot ceea ce contează

  • evaluare
  • planificare/ obiective
  • implementare

03 Automatizare

Experiența își spune cuvântul pentru a fi eficace

  • flux optim
  • departamente interconectate
  • comunicare

04 Digitalizare

Dacă înainte nu existau intrumente acum sunt Indispensabile

  • soft utilizat 100%
  • marketing
  • conectivitate pacienți-medici
  • rapoarte manageriale

05 Dezvoltare

Când afacerea crește organic e nevoie de o upgradare

  • tehnologie modernă
  • departamente interne
  • clinici nou înființate
  • preluare clinici existente

06 Simplitate

Ușurința de înțelegere a fluxurilor pentru întregul personal implicat

  • manageri
  • medici
  • asistente medicale
  • recepții

Servicii

PLANIFICARE & MANAGEMENT

Nevoile și viziunile fiecăruia diferă (fie medic administrator sau entitate-clinică). Aceste nevoi stau la baza planurilor de eficientizare și de dezvoltare a clinicilor. Identificarea nevoilor, evaluarea și stabilirea obiectivelor strategice sunt elemente primordiale pentru un business corect, pe termen lung.

Acțiunea propiu-zisă, implementarea Obiectivelor strategice prin implicarea întregului personal, în special al Administratorului sau Managementul aferent. Accentul este pus pe urmărirea zilnică cu instrumentele financiare (KPI) precum și pe instructajul managerilor de a respecta planul și obiectivele stabilite anual.

Planul strategic presupune eficientizarea și găsirea rețetei perfecte pentru funcționarea optimă, iar una dintre condiții o reprezintă mixul de departamente și costurile aferente. Experiența noastră presupune optimizarea și scăderea costurilor cu acele departamente de tip IT, marketing, contabilitate, HR etc.

Fluxuri Operaționale

Măsurarea și scalabilitatea businessului sunt două componente fundamentale. Urmărirea eficientă a veniturilor și a cheltuielilor sunt elemente fără de care nu se obține obiectivul principal al unei afaceri: PROFITUL. Experiența ne-a dus intr-un punct în care se pot îmbunătăți și ușura fluxul operativ-financiar.

Acțiunea propriu-zisă, implementarea Obiectivelor strategice prin implicarea întregului personal, în special al Administratorului sau Managementul aferent. Accentul este pus pe urmărirea zilnică cu instrumentele financiare (KPI) precum și pe instructajul managerilor de a respecta planul și obiectivele stabilite anual.

O clinică nu poate funcționa fără un flux pacient-recepție-medic, de la primul contact (marketing, telefon, recomandare) până la telefonul / mesajul de amintire a consultației periodice. Grija față de pacient este primordială iar un personal pregătit asigură servicii de calitate pentru care pacientul se întoarce cu încredere.

Marketing

Imaginea contează! Atragerea pacienților asigură succesul pe termen lung. Promovarea în mediul online generează costuril mari daca nu este facută cum trebuie (lipsă cunoștințe, parteneri de încredere). O strategie de marketing adecvată atrage pacienții potriviți într-o piață din ce în ce mai aglomerată.

Promovarea în cabinet este esențială pentru loializarea pacienților ce au beneficiat de serviciile medicale. Experienîa pacientului trebuie sa fie perfectă astfel încât să revină și să recomande mai departe serviciile. Nu este de ajuns doar calitatea actului medical ci și atmosfera, prețul, personalul, pliantul, informațiile bine-transmise etc.

În funcție de stadiul de dezvoltare al fiecărei clinici se pot avea în vedere implementări precum: second opinion/ turism medical, call center, abonamente/ carduri fidelitate, rețea medici trimițători, rețea de afișaj TV intern, aplicație mobilă etc. Scopul îl constituie identificarea tuturor canalelor de dezvoltare care să asigure o comunicare eficientă pentru atragerea pacienților.

Start Up / Exit

Înainte de implementare/ acțiune este necesară o analiză a pieței (inclusiv a pacienților), a unui plan de marketing în funcție de pacienții-target, analiza aspectelor juridice (inclusiv autorizații Colegiului Medicilor), costurile privind dotările/ amenajarea clinicii, personalul medical și tesa. În plus implementarea unui fluxul operational pus la punct este un avantaj competitiv și o nevoie de a începe BINE.

Serviciu dedicat medicilor tineri care au ieșit de pe băncile școlii, acelor medici deja angajați care doresc să își deschidă propriul cabinet sau cei care fac pasul de la un Unit Dentar către o clinica mai mare. Startul este important fiind necesar un business plan adaptat tipologiei fiecărui medic, evaluarea financiară a dotarilor, precum și atingerea unui prag de rentabilitate cât mai rapid, pentru a susține investiția.

Adresat acelor Administratori care doresc să “iasă” din afacere cu un beneficiu financiar cat mai mare. Însă experiența ne-a demonstrat că procesul este destul de complex atât pentru vânzător cat și pentru cumpărător pentru stabilirea unui preț corect. Cumpărătorul dorește să preia o afacere sustenabilă: contabilitate internă bună, un flux operațional excelent, un know-how care va păstra și va îmbunătății pacientura, precum și veniturile de pe urma acesteia.

Beneficiile unui parteneriat


01 Business eficient pe termen lung


02 Exinderea afacerii


03 Creșterea profitului (creșterea vânzărilor, scăderea cheltuielilor)


04 Nevoia de "cifre": măsurarea, controlul și deciziile pentru viitor


05 Automatizare armonioasă a fluxului pacient-medic-recepție


06 Digitalizarea companiei în cât mai multe ramuri (plan de tratament, salarii, customer care, programări etc)


07 Consolidare, denumire sau schimbare de Brand/ Logo


08 Proceduri interne simplificate, transparență decizițională


09 Control și comunicare eficientă a personalului medical


10 Comunicare adecvată cu pacienții existenți (loializare)